
Odstąpienie od umowy - zwrot towaru.
Kupujący może zwrócić zakupiony towar w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. Zwracany towar powinien być w stanie nienaruszonym, tzn. nie może nosić śladów użytkowania, powinien posiadać oryginalne opakowania oraz metki.
Zwrot nie będzie zasadny jeśli kupujący otrzyma produkt higieniczny w zapieczętowanym opakowaniu i je otworzy. Do takich produktów należą m.in. podkłady poporodowe, chusteczki, wkładki laktacyjne, majtki jednorazowe itp. Można zwrócić ten produkt przed otwarciem.
W celu zwrócenia towaru należy poinformować sprzedającego a następnie skorzystanie z darmowej dla kupującego opcji szybkich zwrotów paczkomatem.
Zwrot gotówki za zwracany towar nastąpi do 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej - z reguły jest to kilka dni.
Uwaga!
Zestawy wyprawki i zestawy prezentowe są traktowane jako całość, nie uznaje się zwrotu poszczególnych elementów oddzielnie. Dopuszczalna jest wymiana elementu w przypadku jeśli był wybrany zły rozmiar lub spostrzeżono wadę.
Gratis/produkt za 1gr do zakupu:
Jeśli do zakupionego przedmiotu sprzedający dołączył gratis/produkt za 1gr, to należy go zwrócić razem z odsyłanym produktem/zamówieniem.
Wymiana towaru.
W przypadku potrzeby wymiany zakupionego towaru na inny, należy odesłać towar jak w przypadku odstąpienia umowy szybkim zwrotem za pośrednictwem paczkomatu.
Na stronie: https://szybkiezwroty.pl/ proszę wybrać sklep "MamyTaty" i postępować według wskazówek.
UWAGA: prosimy o wcześniejsze poinformowanie o chęci zwrotu na adres email mamyitaty@gmail.com .
Odsyłany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien zawierać oryginalne opakowanie.
Należy opłacić 12zł za przesyłkę zwrotną z wymienionym towarem na nr konta: Nest bank S.A. 37 2530 0008 2012 1074 2304 0001 .
W tytule płatność należy podać informacje umożliwiające identyfikację transakcji.
Reklamacje.
Jeśli otrzymany produkt okaże się wadliwy, bądź inny niż zamawiany należy zgłosić sprzedającemu w celu ustalenia sposobu rozwiązania problemu. W przypadku wadliwego towaru - w celu przyśpieszenie procesu reklamacyjnego należy wysłać zdjęcia wad produktu na email: mamyitaty@gmail.com. Po wstępnej weryfikacji reklamacji - 1 dzień roboczy - poinformujemy o sposobie rozwiązania problemu.
Adres do zwrotu: MamyTaty, ul. Ryska 1E lok.1, 15-008 Białystok.
Wszelkie zgłoszenia traktowane są priorytetowo.