Sklep dla mamy i dziecka | Mamytaty.pl
Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy - zwrot towaru.

Kupujący może zwrócić zakupiony towar w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. Zwracany towar powinien być w stanie nienaruszonym, tzn. nie może nosić śladów użytkowania, powinien posiadać oryginalne opakowania oraz metki.

Zwrot nie będzie zasadny jeśli kupujący otrzyma produkt higieniczny w zapieczętowanym opakowaniu i je otworzy. Do takich produktów należą m.in. podkłady poporodowe, chusteczki, wkładki laktacyjne, majtki jednorazowe itp. Można zwrócić ten produkt przed otwarciem.


W celu zwrócenia towaru należy poinformować sprzedającego a następnie skorzystanie z darmowej dla kupującego opcji szybkich zwrotów paczkomatem.  
Zwrot gotówki za zwracany towar nastąpi do 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej - z reguły jest to kilka dni.

Uwaga!

Zestawy wyprawki i zestawy prezentowe są traktowane jako całość, nie uznaje się zwrotu poszczególnych elementów oddzielnie. Dopuszczalna jest wymiana elementu w przypadku jeśli był wybrany zły rozmiar lub spostrzeżono wadę.

Gratis/produkt za 1gr do zakupu:

Jeśli do zakupionego przedmiotu sprzedający dołączył gratis/produkt za 1gr, to należy go zwrócić razem z odsyłanym produktem/zamówieniem.


Wymiana towaru.

W przypadku potrzeby wymiany zakupionego towaru na inny, należy odesłać towar jak w przypadku odstąpienia umowy szybkim zwrotem za pośrednictwem paczkomatu.

Na stronie: https://szybkiezwroty.pl/ proszę wybrać sklep "MamyTaty" i postępować według wskazówek.
UWAGA: prosimy o wcześniejsze poinformowanie o chęci zwrotu na adres email mamyitaty@gmail.com .

Odsyłany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien zawierać oryginalne opakowanie.


Należy opłacić 12zł za przesyłkę zwrotną z wymienionym towarem na nr konta: Nest bank S.A.  37 2530 0008 2012 1074 2304 0001 .
W tytule płatność należy podać informacje umożliwiające identyfikację transakcji.


Reklamacje.

Jeśli otrzymany produkt okaże się wadliwy, bądź inny niż zamawiany należy zgłosić sprzedającemu w celu ustalenia sposobu rozwiązania problemu. W przypadku wadliwego towaru - w celu przyśpieszenie procesu reklamacyjnego należy wysłać zdjęcia wad produktu na email: mamyitaty@gmail.com. Po wstępnej weryfikacji reklamacji - 1 dzień roboczy - poinformujemy o sposobie rozwiązania problemu.
Adres do zwrotu: MamyTaty, ul. Ryska 1E lok.1, 15-008 Białystok.

Wszelkie zgłoszenia traktowane są priorytetowo.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl