Wygodny i bardzo praktyczny pojemnik na przekąski dla dziecka z wizerunkiem Myszki Mickey.
Idealny do zapakowania owoców, chrupek lub drugiego śniadania do szkoły, pracy lub na wycieczkę. Zabawny wzór pojemnika sprawia, że jest to idealny pojemnik śniadaniowy zarówno dla maluszków jak i większych dzieci.
Właściwości produktu:
idealny do mniejszych i większych dzieci
wytrzymały i praktyczny, idealny na drugie śniadanie i przekąski
można go myć w zmywarce
odporny na niskie i wysokie temperatury
wolny od BPA
Parametry techniczne:
wiek: 12m+
wymiary produktu [cm]: 16 x 7 x 12
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
75,00 zł
Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.